کوین پات (CoinPot) چیست؟
کوین پات (CoinPot) چیست؟
چهار شنبه 9 آبان 1397 ساعت 14:51 | بازدید : 327 | نویسنده : امیرحسین | ( نظرات )

در اولین مرحله از کسب درآمد از کوین پات، باید ابتدا با کوین پات آشنا شوید. کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. در واقع ما در اینجا چند تا سایت داریم که هر کدام به ازای کار برای آنها مقداری ارز دیجیتالی به شما پرداخت می کنند. ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش کوین و بیت کوین کش از سوی این سایت ها پرداخت می شود. 

 

اما برای دریافت هر کدام از این ارزها و واریز آن به والت اصلی یا همان کیف پولتان به یک واسطه نیاز است. در واقع مستقیما هر کدام از ارزها می توانند به حساب اصلی شما واریز شوند ولی در اینصورت شما مدت زیادی طول خواهد کشید که موجودی تان به سقف برداشت مورد نظر برسد. اما با وجود یک واسطه مثل کوین پات این کار آسان خواهد شد، زیرا دریافتی شما از هر کدام از سایتها مستقیما به آن واریز می شوند و با جمع آنها زودتر به سقف برداشت می رسید. در تصویر زیر شما می توانید نمایی از عملکرد کوین پات و سایت هایی که با آن کار می کنند را ببینید.

 

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در حال حاضر 7 سایت کسب ارزهای دیجیتال با سایت کوین پات کار می کنند. این سایت ها عبارتند از:

Bonus Bicoin - Bit Fun - Moon Bitcoin - Moon Litecoin - Moon Dogecoin - Moon Dash Moon Cash
یا
بونوس بیت کوین - بیت فان - مون بیت کوین - مون لایت کوین - مون داگ کوین - مون دش -مون کش

در این بین، سایت های" بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین" ارز دیجیتال بیت کوین به شما پرداخت می کنند. سایت "مون لایت کوین" به شما ارز دیجیتال دیگری به نام لایت کوین می دهد. سایت "مون داگ کوین" از ارز دیجیتال داگ کوین برای پرداخت استفاده می کند. سایت "مون دش" از ارز دیجیتال دشاستفاده می کند و در نهایت سایت "مون کش" ارزی به نام بیت کوین کش به شما پرداخت می کند.
 
یکی از کارآیی های مهم سایت کوین پات این است که شما به راحتی می توانید ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنید. منظور از ارز دیجیتال، همین ارزهای معرفی شده در اینجاست که کوین پات از آنها پشتیبانی می کند. به عنوان مثال شما به راحتی می توانید در صورت تمایل، ارزهای دیگر خود مثل داگ کوین را به بیت کوین و بالعکس تبدیل کنید.
 
حال برای کار با سایت کوین پات و سایت های وابسته به آن و کسب درآمد و جمع آوری ارزهای دیجیتال، باید به ترتیب در هر یک از سایتها، همان طوری که در قسمت هر کدام توضیح داده شده است، ثبت نام کنید. همانطور که دیدید، این سایت های هفت گانه به ازای هر بار کلیک بر روی Claim مقداری از ارز مورد استفاده خود را به حساب کوین پات شما به صورت لحظه ای و آنی واریز می کنند و شما در نهایت می توانید ارزهای دیجیتال خود را بعد از رسیدن به مینیمم برداشت در سایت  کوین پات، از سایت کوین پات به والت یا کیف پول اصلی خود که به مثابه حساب بانکی برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید (مانند کیف پول بلاکچین)، منتقل کنید. برای تبدیل بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال خود به ریال، می توانید از طریق صرافی های آنلاین اقدام کنید.
 
در نظر داشته باشید که ارزهای دیجیتال در ماههای اخیر افزایش چشمگیری داشته اند و حتی قیمت بیت کوین تا مرز بیست هزار دلار نیز رسید. بیشتر پیش بینی ها حاکی از این است که ارزش ارزهای دیجیتال به خصوص ارزهای معرفی شده در اینجا که از مهمترین و شناخته شده ترین آنها هستند، در ماهها و سالهای آینده افزایش چشمگیر و سرسام آوری داشته باشند. پس بهتر است که حالا که ارزش آنها کمتر است، اقدام به جمع آوری آنها نماییم، زیرا که حتی داشتن مبلغ کمی از آنها نیز در آینده می تواند سرمایه قابل توجهی برای ما شود. و چه سایتی بهتر از کوین پات و سایت های هفتگانه مرتبط با آن که با ثبت نام و کار در آنها می توانید به طور مطمئن و خاطر جمع، به رایگان ارزهای دیجیتالی را جمع آوری کنید. پس وقت را از دست ندهید.

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








روی عکس زیر کلیک کن
توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر